Διαχείριση Συγκρούσεων στο Εργασιακό Περιβάλλον

AMEA

Περιγραφή Σεμιναρίου:

Η διαχείριση συγκρούσεων είναι απαραίτητη ικανότητα, που ζητείται σε πολλά διαφορετικά πλαίσια της καθημερινής μας ζωής, και προσόν σε επαγγελματικό επίπεδο. Στο πρόγραμμα θα αναπτυχθεί η έννοια και τα χαρακτηριστικά των ανθρωπίνων σχέσεων στο εργασιακό περιβάλλον. Περαιτέρω, θα γίνει εισαγωγή στην έννοια του κλίματος συμπεριφοράς και θα παρουσιαστούν παράγοντες που επηρεάζουν τη δημιουργία ενδοεπιχειρησιακού κλίματος στις επιχειρήσεις. Στη συνέχεια, θα γίνει περιγραφή στην επιστήμη της διοίκησης προσωπικού και στις λειτουργίες που αναλαμβάνει προκειμένου να επιτευχθούν αφενός οι στόχοι της επιχείρησης και αφετέρου να καλλιεργηθούν κίνητρα και ευκαιρίες ανάπτυξης απέναντι στο ανθρώπινο δυναμικό. Ειδικότερα, θα αναπτυχθούν διαδικασίες που υιοθετεί μια επιχείρηση για την πρόσληψη εξειδικευμένου και έμπειρου ανθρώπινου δυναμικού. Εν συνεχεία, θα αναλυθούν άλλες λειτουργίες όπως, εκπαίδευση, αξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού, συστήματα αμοιβών που υιοθετούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις και τέλος θέματα που έχουν να κάνουν με την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων.

Απευθύνεται σε:

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο (επαγγελματίες, Στελέχη οργανισμών ή επιχειρήσεων Δημόσιων & Ιδιωτικών, Επαγγελματίες Πωλήσεων, Επικοινωνίας, Εξυπηρέτησης πελατών, Εκπαιδευτικούς, Εκπαιδευτές, Επικεφαλής ομάδων, νέους/ες στην αγορά εργασίας).

Ενότητες προγράμματος:

  • Έννοια και χαρακτηριστικά των ανθρωπίνων σχέσεων.
  • Ενδοεπιχειρησιακό κλίμα.
  • Έννοια και περιεχόμενο της Διοίκησης προσωπικού.
  • Προγραμματισμός του ανθρώπινου δυναμικού.
  • Περιγραφή και ανάλυση της θέσεως εργασίας.
  • Εντοπισμός και προσέλκυση ανθρώπινου δυναμικού.
  • Ρόλος και μέθοδοι εκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού.
  • Έννοια και μέθοδοι αξιολόγησης της απόδοσης των εργαζομένων.
  • Ο ρόλος της επικοινωνίας στην αποτελεσματική διοίκηση.
  • Έννοια και χαρακτηριστικά των ομάδων στο εργασιακό περιβάλλον.
  • Τύποι και στρατηγικές διευθέτησης των συγκρούσεων στο εργασιακό περιβάλλον.
  • Τεχνικές διαχείρισης του εργασιακού χρόνου.
  • Η συναισθηματική νοημοσύνη στο εργασιακό περιβάλλον.
  • Έννοια και τεχνικές διαπραγμάτευσης.

Λέξεις Κλειδιά:

διαχείριση, διαπραγμάτευση, ενδοεπιχειρησιακό κλίμα

Τρόπος υλοποίησης:

Εξ αποστάσεως ασύγχρονη εκπαίδευση

Διάρκεια Προγράμματος:

60 ώρες

Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας:


Αποδέχομαι την Πολιτική Απορρήτου